Brev:
Tilskudsblanding - 4 mdr.
12. august 2009
Alder:
4 mdr.
Tilskudsblanding - 4 mdr.
Hej Helen.
Jeg skriver til dig, fordi jeg har et spørgsmål ang. tilskudsblandning.
Min datter på 4½ mdr. er meget småt opstartet på grød, men del hele ryger stadig ud endnu:+)
Hun er ernæret via flaske af noget økologisk mælkepulver der hedder Holle. Det har haft en rigtig god virkning på hende og jeg synes hun har virket mæt. Ved en fejl er jeg kommet til at bestille en masse tilskudsblandning (Holle 2), i stedet for den almindelige modermælkserstatning (Holle 1). Jeg er blevet rigtig meget i tvivl, hvad dette tilskudsblanding egentlig er for noget??
Fra købsstedet er jeg blevet rådet til at bruge det sammen med grød, men hun er jo ikke ret langt i sin grødspisning. Min sundhedsplejerske har anbefalet (den ene) at jeg opstartede grød og havde ikke meget fidus til tilskudsblanding og en anden (fordi min faste har ferie)- at, at jeg gav vælling - som er det samme som tilskudsblanding ikke?
Grunden til opstart er, at hun sover rigtig dårligt om dagen og jeg er i tvivl om hun er ordentlig mæt. Sagen er, at jeg troede det var en 2 er udgave af modermælkserstatningen jeg bestilte, men det er det ikke og jeg vil gerne sende noget af det tilbage. Men skal jeg overhovedet bruge tilskudsblanding og hvad gør det for mit barn? Hvad kan det, som almindelig MME ikke kan?
Venlig hilsen
Juniorfugl